Day-in Day-out
di / by Anna Török
Ungheria / Hungary 2020, 8’
Sinossi / Synopsis
Questa è la storia di una relazione tossica, in cui il protagonista non riesce a sopportare il nocivo stile di vita dell’altra persona. Il film si focalizza sulle profonde differenze tra due personalità e sui rispettivi approcci alla vita, sulla capacità di cambiamento delle persone e sulla ridefinizione della propria identità.
This is a story about a toxic relationship, where one’s harmful lifestyle is too much for the main character to bear. The film focuses on the radical differences between two personalities and their respective approaches to life, people’s capacity for change and the redefining of their identity.
Cast & Credits
SCENEGGIATURA / SCREENPLAY:
Anna Török
FOTOGRAFIA / CINEMATOGRAPHER:
Daniel Misota
MONTAGGIO / EDITING:
Umbrella
SUONO / SOUND:
Peter Drapko
INTERPRETI / CAST:
Bianka Nagy, Robert Fekete, Levente Darnai
PRODUZIONE / PRODUCTION:
Moholy-Nagy University of Art and Design
mome.hu
[email protected]
Umbrella
umbrella.tv
[email protected]
Biografia regista / Biography Director
Anna Török
Anna Török è una regista ungherese di 24 anni, laureata in Media Design alla Mome. Con i suoi lavori cerca di instaurare un dialogo che sia in grado di trasmettere ed evocare la trascendenza personale. Ritiene che che più ci conosciamo, più saremo in grado di viaggiare e apprezzare altre terre.
Anna Török is a 24 year old filmmaker from Hungary, who graduated in Media Design from Mome. She seeks to generate a dialogue through her work that conveys and evokes personal transcendence. She believes the more we know ourselves, the more we’ll be able to travel and admire other lands.
2020 Day-in Day-out